Bienvenidos/as!

Bienvenidos/as!
Porque escoger es un derecho... o por lo menos debería serlo

dimecres, 17 de setembre del 2008

Peuades damunt s'arena...

_______________________________________________





Peuades damunt s’arena...
Empremtes des camí de ses nostres vides.

Només una setmana.

7 dies i 7 nits, i...

24 anys hauran estat solament un instant per l’oblit de la memòria;
3 mesos molt de temps...







Títol: Si véns
Grup: Ja t'ho diré
Disc: Moviments salvatges
Any: 1995



Peuades damunt s'arena.
Si véns, em trobaràs
ballant de puntes
damunt d'aquesta roca
i tu per jo et tornaràs loca.

Viatjarem amb un cavall alat,
aquest vespre silenciós,
cap a racons inexplicables, deserts,
salvatges.
Esperarem sa nit.

Vaig anar a trobar camins de foc.
Me'n tornaria a anar
més enfora que mai.

No tenc por de somiar
que me perdré pes camí
o que no tornaré mai més.

Jo no sé de quina banda bufarà.
Sa sínia perd aigu
sempre amb es peus banyats.
Tenim pedres entre ses ungles,
ben pops i despuats,
com a dues gotes d'aigu
a ses cales del Pilar.

Te cantaré as capvespre,
t'estimaré a sa matinada,
te donaré fruit
i te menjaré a besades.



Lletra: S. Saurina, M. Soler i J. Moll
Música: S. Saurina








I es clar que vénc... :)



.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Que gaudeixis d'aquesta petita estada a s'illa, i el retrovament amb s'arena... trepitjis els fantasmes del passat. Et desitjo el millor. Bon viatje ( je,je,je et tinc que portar jo al aeroport...)
Petons
Mari

Xesca ha dit...

Sniff!

Moltes gràcies ♥tata♥!!! :)

Ups... ja estic taaaan nirvioosaaaa!!! :P

Segons el compte enrere d'en Joan, encara falten 5 dies... ja ja ja

Aiiiiiissssssssss...

Fantasmes del passat...
Bé, als dolents, més que trepitjar-los... Vaig amb el ferm propòsit d’assassinar-los!!! :D

Gràcies, ja parlarem de lo de l'aeroport, ok?

Un petunàs wapaaa!!! ♥

Anònim ha dit...

Hola preciosa!!!!

Gracias por hacer que me reencuentre con esta canción que tanto me gusta!!!!
Gracias por regalarnos este blog con excelentes textos, fotografías y canciones!!!!
Gracias por cruzarte en nuestro camino!!!!

Te queremos muchísimo,
Argos&Mireia&Óscar