Bienvenidos/as!

Bienvenidos/as!
Porque escoger es un derecho... o por lo menos debería serlo

dilluns, 26 de novembre del 2007

Duérmete niña...

_________________________________________________






Fa més d’1 mes que per les nits em desperta el plor de la nena dels meus veïns, i no deixa de ser curiós per a una persona com jo a la que li esclata una bomba als baixos de l’edifici i ni s’assabenta o que li pot arribar a sonar el despertador 40’ sense que es desperti.

La nena en qüestió te 2 anys i mai s’havia fet sentir, i la veritat es que estic preocupada però, com que soc una asocial de OO, només conec als meus veïns de poc més d’hola i adéu, i a banda de que no hem coincidit a l’ascensor cap dia, tampoc no m’he atrevit a trucar per a preguntar si els passa alguna cosa amb ella.
I no es perquè siguin equatorians, si fossin d’ací estic convençuda de que seria el mateix.

No conec al 50% dels meus veïns perquè, a més de que no es una cosa que m’interessi massa, la majoria son llogaters i hi ha molt de moviment.

Al marge de que això va a caràcters, sembla que aquestes coses només han de passar a les grans ciutats, però ja veieu que no.
Segurament és perquè jo soc... una asocial de OO!

Abans d’allitar-me vull dedicar-li aquesta nana d’Els Pets que ahir em va descobrir la Kuliflò. L’havia sentit però mai m’havia aturat a escoltar-la i, ara que ho he fet, em sembla preciosa.

Va per ella, a veure si avui hi ha sort i dormo com un tronc, que demà es feiner...
:)



Bona nit (Els Pets)

Vine aquí
sé que estàs cansada, els ulls se’t fan petits,
deixa'm abraçar-te tendrament i calla
que es molt tard i arribat l'hora de dormir.

Posa el cap
a la meva falda i deix la meva mà
espolsar els fantasmes
que t'amoïnen i t'espanten
tanca els ulls que jo et vigilo des d'aquí.

Dorm tranquil•la i diguem bona nit,
deix que et porti en braços fins al llit,
jeu ben a la vora, saps que no estàs sola
mentre et dic a cau d'orella bona nit.

Pel balcó t'esguarda la lluna i sé que et fa un petó,
res no té importància
fins demà a trenc d'alba
quan de sobte t'acaroni la claror.

Dorm tranquil•la i diguem bona nit,
deix que et porti en braços fins al llit,
jeu ben a la vora, saps que no estàs sola
mentre et dic a cau d'orella bona nit.