Bienvenidos/as!

Bienvenidos/as!
Porque escoger es un derecho... o por lo menos debería serlo

dimecres, 16 d’abril del 2008

Negre... O mai vaig aprendre a volar (d'Alexandre Bosch)


_______________________________________________







Blanc...
potser ho he oblidat...
Dies feliços del meu passat
pels que vaig lluitar i guanyar.
Ho veia tot clar, resplendent...
Aquells dies vaig aprendre a volar.

Gris clar...
finalment ho he acceptat...
Jo et deia que deixessis de somiar
i comencessis a lluitar.
Però la teva llum s’enfosquia...
Mai vas aprendre a volar.

Gris fosc...
volava com ningú...
i amb tu vaig caure,
lluitant per donar-te vida,
mentre tu ho veies tot fosc...
No ens vas permetre volar.

Ara sóc jo qui ho veu fosc,
negre...
perquè en realitat, per molt que lluités per això,
mai vaig aprendre a volar,
encara no he après a acceptar,
i mai no aprendré a oblidar...

Malgrat tot, ho faré... negre.





Publicada amb permís de l'autor
Gràcies Àlex!