Bienvenidos/as!

Bienvenidos/as!
Porque escoger es un derecho... o por lo menos debería serlo

dimarts, 22 d’abril del 2008

I demà torna a ser Sant Jordi...

______________________________________________




...I és que l'any se m'ha passat volant!!!

I es clar, com que El Gripau Blau just acaba de complir el seu primer aniversari i l’any passat ja vaig escriure una entrada explicant
la llegenda d’en Jordi de la Capadòcia i el Drac, i una altra fent 5 cèntims d’on prové la celebració del dia del llibre i la rosa, no és qüestió de repetir-me.

Però aquest any, no sé perquè, Sant Jordi em sembla diferent.

Fa dies que respiro la festivitat (tot i que curiosament no sigui festiva gairebé en lloc).

Potser és la primavera i tot el que comporta: més hores de llum, més ganes de passejar, al·lèrgies, astènies variades, tonteries més variades encara que les astenies... :)

Potser és perquè la meva hipoteca celebra el seu 10é aniversari i això vol dir que només em queden 10 anys de suplici i això ha de ser motiu d’alegria (optimisme companys, l’ampolla mig plena, mai mig buida).

Pot ser sigui perquè al Maresme ja fa dies que traginen amb roses, i a les botigues on venen llibres, que a Mataró no ha de perquè ser en una llibreria, també fa dies que els aparadors estan especialment guarnits, amb llibres en un lloc preferent i destacat.

No ho sé però...

És com si tinguéssim moltes ganes de que arribi el dia, com si tot anés avançat...

Jo tinc la rosa a casa des del diumenge (gràcies Joan wapu!), es a dir que, si em descuido, demà ja la tindré pansida... :)

I re doncs, felicitar un any més a tots el Jordis, Jorges, Georges, Jordines i Jorginas, en especial a la Jordina de Sant Pere de Torelló, la única Jordina (que no Jorgina), que conec, i com no, a tots/es els/les enamorats/ades del planeta terra.

Ah! I també felicitar a la Meia de Vic que fa un quart de segle!!!
Per molts anys wapi!


Feliç Sant Jordi!
Feliç dia del llibre i la rosa!


PD - A la web de la Generalitat trobareu 3 felicitacions virtuals força maques que expliquen de forma escueta i molt original les 3 històries: la rosa, el llibre i Sant Jordi i el drac. Per accedir-hi feu click aquí.