Bienvenidos/as!

Bienvenidos/as!
Porque escoger es un derecho... o por lo menos debería serlo

diumenge, 16 de setembre del 2007

Voler és poder

________________________________________________




Diuen que els amics son com els estels... no sempre els veiem, però sempre hi son.

Hi ha persones amb les que t’agradaria tenir més contacte o coincidir més sovint però, les circumstàncies i el ritme de vida de cada u, no ho fan possible.

Avui en dia, gràcies a les noves tecnologies, mantenir contacte amb les persones que t’aprecies no és difícil, per això, encara que només sigui de tant en tant i a través d’un escarit correu electrònic, podem saber que tots continuem habitant el planeta terra.

Això és el que em passa amb la persona que m’ha fet arribar aquest vídeo.
Algú amb qui vaig tenir la sort de treballar uns anys de la meva vida, a qui sempre he admirat per la seva intel·ligència i les seves grans aptituds, i de qui vaig aprendre moltes coses.

Moltes gràcies per haver-me’l fet arribar.

Un petó



El poso aquí per què penso que val la pena invertir els 6:24' que dura, si més no per a convidar-nos a fer una mica d’examen de consciència (sense entrar en temes religiosos que, personalment, em causen urticària).